Magamról

Saját fotó
Mindig érdekeltek a művészetek, a kézművesség. Most a gyöngyfűzés, festés, a nemezelés és mindenféle kézműves tevékenység érdekel. A gyöngyfűzésben a kezdő lépéseket Fekete Katalin népművésztől sajátítottam el nagyon régen. Most sokat tanulok Évitől (Évi gyöngy), akinek hálás vagyok a segítőkészségéért! Izgatottan várom mások véleményét a műveimről! Ha megtetszett valamelyik ékszerem, írj! kataki@citromail.hu

2010. szeptember 9., csütörtök

Selyemfestés


































Őszi hangulatban festettem ezt a kendőt.

3 megjegyzés:

  1. Hú de jó, nagyon ügyes vagy!!!

    VálaszTörlés
  2. Kati, jól megizzasztottál! Mindig elugrál a megjegyzések szöveg, lehetetlen rákattintani! De kicseleztem a kis ugrálót!

    Gyönyörű ez a kendő! Csodálatos! Tudod, ez a "bárcsak..." kategória!

    VálaszTörlés
  3. Tudom, hogy ugrál, de nem tom mitől! Én is alig bírok ráklattyolni! bocsi!

    VálaszTörlés